2014. június 20., péntek

40

Nem írtam ám a szülinapomról.
Most sem arról fogok.

Tudom, előtte párszor említettem hogy lesz, talán valami fordulópont lesz, nem tudom, csak kószán érzem.
Azt hiszem a változások nem olyanok, hogy dátumra fixen mondjuk a 40. szülinapon történnek, inkább csak köthető hozzá valamiért.
Talán semmiért.
Csak nekem.
Előtte vagy utána pár hónappal, héttel, de mi ahhoz kötjük. Hisz ez nagy esemény, valahol semmi, hisz csak egy szám, nem valami dicsőség, nem tettem semmit amitől kiemelkedne a 39 és a 41 közül, de nekem jelent valamit.
Én nagyon szeretek 40 éves lenni!!!
Oké, mondhatjátok hogy bejött, persze hogy boldog vagyok, de ez így nem teljesen fed mindent. Boldog vagyok, mert ÉN vagyok, mert örülök annak aki lettem mostanra, szóval jó minden.
A szerelem a hab a tortán, az az a dolog, amitől nem csak jó az élet, hanem fullos.

Képzeljétek: mikor kamasz voltam azt gondoltam negyvennek lenni ciki. És sosem leszek annyi, inkább meghalok. Az már öreg!! Nyanya.
Meg kell mondjam, bár sejtitek: nem igaz!
Negyven évesen szerelmesnek lenni valami csodás, felemelő és szépséges érzés, élmény!

Amúgy péntek van, még pont 4 és fél óra és viszontlátjuk egymást, és ezek az utolsó órák-percek nagyon lassan telnek.
Vánszorognak.
:))))))

Így aztán bocsi hogy megint ezzel jöttem :)

3 megjegyzés:

  1. Azóta már meg is érkezett:)
    !0-nek, 40-esnek lenni meg tényleg jó :)

    VálaszTörlés
  2. azért akármikorra is, boldog 40.-et. nekem még van 2 évem, de tudom, érzem én is ezt a változást, szóval hiszem, mire eljutok odáig, tudni fogom azt, amiről az "érettek" beszélnek. egyre inkább megtalálom önmagam, és ez valahol nagyon jó, valahol viszont visszavet, mert (remélem csak még) megrémít.
    most pedig gondolom szalad az idő, de aztán újra eljön majd a péntek. üdv,cy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      És igen, az idő elszaladt :)
      Amúgy gondolom ezt a megrémülést nem lehet kikerülni, valahol biztos mind féltünk vagy félünk a 40.-től, de benne lenni, átlépni rajta már jó.

      Törlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.