2014. június 18., szerda

Csivitelés

A gyerekeim a legszuperebbek.
20 perc nekik a gépnél:
- kibontva egy megcímzett, leragasztott boríték
- a ragasztás helyett van rajta egy rágó
- rajzszögek vannak szórva mindenhová az asztalon (földön nem néztem, majd a lábam szól)
- és persze a rend

Most már a telefonom nem pálya, mert hazahoztam a szervízből egy régi okostelcsit, ami mindenre jó, csak telefonálásra nem. Sebaj, játszanak rajta, engem hagynak az enyémmel: tiszta nyereség.

Én azt hiszem a gépnél fogom megváltani a világot.
Egyszer.
Most még hadd tobzódjon a bűnben.

Jeee, az asztalon hagyott korty kávémban ismeretlen eredetű izé lelődött, persze a szám által. Nem akarom tudni mit köptem ki...

Leülök, írok.
Hívnak, beszélek.
Írnak, válaszolok.
Köz-élet.
Holott ezek a napok most már a várakozás napjai, várom a pénteket, a mostanit, legközelebb a következőt.
Igaz, aktívan várok, nem úgy mint egy Csehov hősnő, 100 oldalon keresztül bámulva ki az ablakon, hímezgetés közben, Iván délceg alakjáról álmodozva.
Nem.
Én karbantartom az életünket, lefoglalom magam.
Jó ez így.
Holnap függönymosás.
Csehovosan.
Minden oldalról.

Nem voltam Scorpions koncerten. Nem érdekelt, a Maiden után eldöntöttem: nem kell ez nekem. De ma reggel hallgattuk, és akkor meg kicsit bántam.
Annyira nagyon nem, inkább a gyerek volt, aki nem kapott meg valamit ami nem is kell annyira.
Mármint a Heni-gyerek.

Kira mai szövege:
tampon reklám megy a tv-ben.
- Szabolcs, sosem gondolkodtál mire való a tampon?
- Nem.
- Orrba, vérzés esetén, be kell dugni. Tudod: o.b.: orrba b*tak.

Bevallom, gondolkodtam már az o.b. rövidítésen, ez a verzió kimaradt.
Fejlődnöm kell.

Zárom soraim, remélem mindenki jól van, hétvégén jövünk a megismerkedésünk első soraival, már annak akit érdekel még ez a szépséges szerelem (minket igen...), és zenei fotó-klipet is szánunk a közönség elé.

Good night for everyone, bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.