2014. június 28., szombat

Hogy jó legyen

Az a lényeg, hogy jó legyen, nem?
Hogy megtaláljuk az örömünk, hogy másoktól elfogadjuk azt ami neki és nekünk is örömet okoz.
Fontos, ugye?
Szerintem is.
Viszont az egyensúlyra nagyon törekedni kell, nem elég az sem ha csak adok, az sem ha csak kapok.
Ha azért vonod ki magad valaki életéből, hogy ne zavard, azt hiheti, hogy nem törődsz vele.
Nem várhatjuk a világtól, hogy ránk nyissa az ajtót, ki kell menni magunktól is.

Fontos hogy jó legyen. 
Hogy a lét örömet adjon.
Tudom, ez sokaknál nagyon félrecsúszik, elmegy a pia, drog, szex felé, sejthetitek:nem erre gondolok ha JÓ-ról beszélek.
Kint vagyunk a tónál, Imi sziesztázik, én csak nézem Őt, nézem a vizet, hallgatom a vízimadarakat, csobbanó halakat, hullámok csobogását és nagyon szerencsésnek érzem magam.
Megkaptam minden jót, mára, holnapra, mindenkorra.
Fontos, hogy jó legyen.
Neki, nekem, nekünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.