2014. június 17., kedd

Inspiráció

Inspirál az a zeller a zöldségrekeszben, egyek ebédre salátát, hagyjam a paprikás krumplit az ifjabbaknak.
Nekem nem kell.
Inspirál a környezetem, a történéseim, hogy írjak.
Sokféle inspiráció van, ki hogy fogja fel.
Ott a jégsaláta, uborka, némi sajt hogy fehérjebevitel is legyen, ha már ilyen kevés étel fogy részemről, akkor annak legyen értelme.
Azt gondolom, még 20-30 kiló eltűnéséig nem kell aggódnom, csak figyelnem hogy vitamin és ásványbevitel is legyen.
No azért nem fogok köveket nyalogatni.

Jó száraz ez a mostani saláta, pedig kétféle olaj is van rajta.
De öntet nincs.
Nem baj, ez is kell, ráadásul mire kész lett jóllaktam egy falat sörretekkel.
Persze, mert közben a szobából kidörmögött Barry White hangja:
"I never, never, never gonna quit"
Nos, én sem.
Csinálom az ebédem, pirítom a kenyeret, pucolom a fokhagymát.
Valaki majdcsak megeszi.
Jól neveltek a gyerekek, nem kell a kutyának adni a tavaszi salátákat sem.

Ülök már a gépemnél, egy marék saláta csak lement.
Olyan írós lehetek, ahogy két sor között kinyitom az üveget, és meghúzom.... a vizet.
Nem bogaraim, nem iszom ütősebbet.
Barry még mindig itt dalolászik:
"I'll love you day and night
I'm with you wrong or right
I'll keep you satisfied
'Cause satisfaction's guaranteed"


Szétnézek, minden ugyanolyan körülöttem, mégis teljesen más. Én változtam, én látom másképp a világot. Fókuszt váltottam, lekicsinyültek az eddig nagy dolgok, halkultak a világ hangjai.

"No more reality"
Még mindig Barry.
Tudja ám mit beszél.
Úgy érzem szeret engem a világ, jóban vagyok magammal és az univerzummal.
Más a realitás határa, más minden.
Gyorsak az emberek, én lassú vagyok.
Kedves vagyok a világgal, mosolygok mindenkire, mindez magától jön.
Úgy gondolom aki hagyja, annak bejöhet az élet.
Nekem bejött.

Nem hagytam a logikának hogy legyőzze az álmaim.
Nem hagytam a falaknak hogy eltakarják a valóságot.
Nem hagytam, hogy a világ hangjai, melyek azt sugallják halott vagyok, hogy a tudatomba ivódjanak.

"Minden most kezdődik el,
ahogy dobban a szíved"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.