2014. június 26., csütörtök

Mármegintcsütörtök

És holnap megint péntek.
Így van ez.
Az idő megy, felesleges nézni, nincs mit látni rajta.
Bár roppant érdekes, de elég elvont téma, van, megy, órán keresztül figyelhetjük, aztán ennyi.
Ja, és a következményeit is láthatjuk.
Ráncok, kopások, a vasfog nyomai.
Nem számítanak.
Holnap péntek...
Szép nap ez az utóbbi időben :)

Jó most ez a hó vége is.
Merthogy vége a naptárban a karikázott napoknak, Kira beiratkozott, és tényleg vége.
Lassan firkálhatjuk a júliust, bár nyár lévén annyi minden nem lesz.
Gondolom most.
De a lényeg: holnap péntek!...

Jó volt a mai nap.
Elmentem a zajos városba, hogy csendesedjen a lelkem.
Itthon hangzavar van, bennem is ha itthon vagyok, ha nem tudok elszabadulni akár fél órára erdőzni.
Szóval zajos város, csendes Heni.
Elintéztem mindent, zene szólt a fülemben, minden okés volt.
És akkor ismét: holnap péntek!!

Reggeltől kezdve jelezzük egymásnak majd: még hány óra.
Nem mintha a másik nem tudná, csak ez jóóóó.
Eleinte csak néha, majd ahogy megy a nap, óránként.
Mert jól esik :)
A mai nap pedig már nem is számít, mert mindjárt vége.
És tudjátok: holnap péntek :)))))))

Jó ez így.
Elmesélem, amit eddig talán nem.
Hogy kértem a nagy mindenségtől ezt az egészet.
A tavalyi év melléfogásai után, mikor is túlzottan részletekbe mentem, és minden elcsúszott, többé ilyet nem csináltam.
Csak annyi volt a kérésem, a behívásom, hogy olyan férfi legyen, akivel pont jók vagyunk egymás számára.
Nem kell ilyen vagy olyan, nem kell tökéletes, nekem jó legyen, és én neki.
A magunk tökéletlenségében.
Az eredmény megvan.
Holnap, pénteken látom ismét a maga teljességében.


Jajjdeszerelmesvagyok!!

4 megjegyzés:

  1. :)))
    Akkor majd én is így kérem :)

    VálaszTörlés
  2. Tudod... Megérdemled <3
    Kapd meg!

    VálaszTörlés
  3. Most egymásután olvastam az utolsó kettő bejegyzésed.Talán ezért is lett rám nagyobb hatással? Kitudja. Megkönnyeztem, olyan szép :) Eszter (Egy)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen :)
    Nem gondoltam hogy könnyezős lesz :))

    VálaszTörlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.