2014. június 22., vasárnap

Perfection

Sok szempontból újdonság volt a hétvége. Van itt valaki akivel minden szuper. HAZA jön ide, hétvégén ez az otthon.
Egyszer hét közben is ez lesz.
Most, vasárnap este ( még csak délután van basszus!!) nagyon rossz, de egyetértünk abban, hogy kellenek ezek a lépések, a lépcsőket nem ugorhatjuk át.
Végig kell lépdelni mindegyiken.
Ettől még kínlódás van Pesten is és itt is....

Gondoltuk könnyebb lesz mint múltkor, hisz az első igazi itteni hétvége volt akkor, most már a második. Na de a második még nem századik, nem lett könnyebb. Mert az elválás egyre rosszabb.

Oké, nem akarok nyafogni, hisz teljesen boldogok vagyunk, és végül is új hét jön, megint lesz péntek. A dolgom mindig sok, sosem unatkozom, ezért is hálás lehetek. Ettől még mindig nehéz :)))))

Mint orosz hősnő, álldogálnék a vonatállomáson, a kanyarban eltűnt vonat porát nézve, Ivánt várva vissza, de haza kell mennem.
Amúgy sem vagyok sem orosz, sem hősnő.
Átlagember, átlag minden.
Ivánt sem ismerek.

Itt a videó, mert tegnap nem töltöttem fel, nem volt kedvem. Nem a gépnél ülve töltjük a hétvégét, bár a bejegyzést az első beszélgetésünkről együtt tettük ki... Szóval a videó fél óra alatt készült, az akkor frappánsnak tűnő szövegek helyett ma már mást írnék, de nem változtattam :)

 


Olyan ez, mint Eszter versei. Szerinte (az ő szavaival élve) kurvaszarok,  de nekem mind tetszik. Talán másnak is tetszik majd a videónk :)))

Tudom persze, hogy ígérgetek, de esküszöm fogok mindenféle másról is írni, például arról, hogy tartom a véleményem: nincs egységes recept semmire.
Mint ahogy a főzésben is mindig változtatok valamit, az életben sem veszek át senkitől semmit egy az egyben. Beszélgettünk Imivel arról, hogy egyénileg úgy volt tökéletes a megismerkedés és az első találkozás, ahogy volt. Mert én ezen anno sokat gondolkodtam, vajon kell-e, lehet-e felállítani szabályt, miszerint a netes ismerkedésnél mikor kell vagy lehet találkozni elsőnek.
Volt ugye ilyen is, olyan is.
1 nap beszélgetés után (összesen 10-15 perc beszélgetésről van ám szó...), illetve három hetes levelezés, pár telefonbeszélgetés utáni is. Nos, egyik sem jött be (szerencsére), bár szerintem nem emiatt.
Ami nekünk bejött, az nem egy eltervezett találkozási időpont, azaz nem volt egyikünknél sem kőbe vésve, hogy ennyi vagy annyi idő után, hanem csináltuk ahogy jött. És elismerem azt is, ehhez bizony két ember kell. Ez nagyon fontos.
Talán ez az egyetlen receptem ami betartandó: addig keresni, amíg megleljük azt az egyet, akivel ennyire simán mennek a dolgok.
Aki egyetért, akivel egyetértek.
Akinek ha azt mondom a vasárnapra megbeszélt első randi előtti pénteken, hogy én bizony ma Pestre megyek és akár találkozhatunk is, akkor annyit mond csak: gyere! Alig várom hogy lássalak! Ha két percre, akkor az is tökéletes!
Az volt az első együtt töltött hétvége, azóta pedig mind az (ahh, már 3 hete...)

Meséltem ma Neki arról is, amikor Agykontroll tanfolyamra mentem, meg ezekről a dolgokról, és rögvest az jutott eszembe, ez alatt a tanfolyam óta eltelt 14 év alatt mekkora utat jártam be! És sosem gondoltam arra, a leginkább magam alatt sem, hogy rossz döntés volt elhagyni ezt vagy azt, hisz ha valakitől elválunk, elhagyjuk, akkor annak vége örökre. Annak biza oka volt. Nem vágytam vissza egyik életembe sem, soha.
Én tudok előre nézni, akkor is ha romok közt sétálok, és tudok építeni.
Tán ez is egy recept.
Bárhol vagy, ha szar, kezdj el járni, ne ülj le. Előbb-utóbb megoldod.

Nézegettük a régebbi képeim, és ugyan mindnél emlékszem hogy szomorú időszakok voltak, de mégis az életemet összességében  boldognak és jónak tartom.
Mert nem látok negatív dolgokat.
EZ az egyetlen járható út szerintem.
A többi csak a sallang.

A kicsik a kertben, míg Ő kaszál, én pedig meggyet eszegetek



2 megjegyzés:

  1. Kaszál?! Hát még azt is tud, pesti létére? most már körül kell hogy nézzek én is :)
    Heni nagyon szépek vagytok együtt! Örülök a boldogságodnak, biztos megérdemled végre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem született pesti :)))
      Köszönjük a kedves szavakat :)

      Törlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.