2014. június 10., kedd

Szép napot!

Üdvözlök minden Kedves régi és új olvasót, aki idejön a régi Diliházból, és aki újonnan csatlakozik majd.
Új élet, új dolgok, új blog.
Ezzel egy időben a régi Diliházba már nem írok, meghagyom olvasni, annak aki kíváncsi, miből lesz a cserebogár, mitől lett az új Diliház 2.0, azaz fejlesztett, tökéletesített változat.
Elmesélem a döntésem okát.
Nem történt semmi olyasmi velem abban a blogban, amire ne emlékeznék szívesen.
Mégis, írtam mindenről ami történt velem, ex kapcsolat, próbálkozások, társkeresések, és ezt az új életemben szeretném lezárni.
Szép volt, könnyes volt, volt amilyen volt, de elmúlt.
Minden téren új élet kezdődik, le kell zárnom a régi dolgokat.
Ezt én érzem így, ez maximálisan az én döntésem, napok óta ezen (is) jár az agyam.

A témák maradnak, "ahogy jön" a kategória, nem lesznek címkék, és fogyókúrás tanácsok sem.

A hozzászólásokat mindig szívesen fogadom, a kritikákat is, ha megfelelő a hangnem.
Mert értelmetlen vitákba nem bonyolódom, most sem.

Kaptok zenét is, szeretem ezt a számot.
Ákos azért annyira jó, mert minden számában van 1-2-3 sok gondolat, ami illik rám, ami én vagyok.
Ebben is.
Nem 100%-ig, de az a pár ott van :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy itt lehetek:)
    És minden jót!

    VálaszTörlés
  2. Szia itt is, üdvözöllek szeretettel :-)
    Köszönöm !

    VálaszTörlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.