2014. június 21., szombat

Szikra, csövesek, és az ATF, mint rejtély--azaz mindennek a kezdete

A kedzet.
Az origo.
Mindennek az eleje.
Az első lépés.

Dehogy!
Nem itt kezdődött.
Hisz hónapokkal ezelőtt álmodtam Róla.
Az álmot magát én kértem, hadd lássam a szerelmem. Szokott sikerülni, amit láthatok, azt meg szoktam álmodni. De ez a kellemessége mellett lehangoló álom is lehetett volna, hisz láttam,  érzések ébredtek, mert jó álom volt, de felkelve üres volt (lehetett volna) minden. Az érzéseket nem volt hová irányítani, csak madárkákként röpködtek körülöttem, és ennyi alapján akár vissza is zuhanhattam volna a pokolba.
De nem zuhantam, elindultam.
Arra gondoltam, oké, láttam, már csak a technikai részletek vannak hátra: találkoznunk kell. Amint a kinti világ kockái is beállnak a fogadó pozícióba, meglesz az is.
Tehát nem aggódtam.
Várakoztam, és igyekeztem nem gondolni az álomra.
El is felejtettem szépen, kábé egy hete jutott eszembe.
Vagy két hete?
Nem tudom már, nem is lényeges.

Azt hiszem eldönthetetlen, rejtélyes dolog az, mikor és hogyan kezdődik valami.
Én nem a földön járok, tudjátok, és nem is bánom.
Szeretem az élet misztikáját, tudom hogy minden megvan a sorskönyvünkben, és amit nem sikerül teljesíteni, azt visszakapjuk leckeként, életfeladatként.
Ríhatnánk, hogy ha ez ennyire jó és felemelő, miért nem jött előbb?
Hol voltál eddig szerelmem?!?
De nem.
Ez nem így működik.
EZ az élethelyzet, ez a szerelem ezek közt a körülmények közt indulhat el, tarthat abba az irányba amerre tart. Mindkettőnk életében ott vannak a téglák ahol kell, a korunk, helyzetünk most megfelelő.
És akkor a hosszas elő-bevezetés után kezdődik a bevezetés, amit követően a levelezésünk olvasható.

Volt a társkereső oldalon a szavazás, ahol 1-10-ig terjedő skálán pontot adhattunk az egyednek, mellé ilyenek: "szimpatikus" "te vagy az igazi" "tiszta-e a füled" (esküszöm nem emlékszem, nem használtam ezt a funkciót csak egyszer--aminek az eredménye a sok változás az életemben)
A pontok mellé pár sort küldött az automata, ami kikapcsolható volt, de erre nem figyeltem.
Ennek viszont az eredménye az alábbi levelezés, ami a minden kezdete volt :)))
Akkor is....
Én vagyok a normál szedésű betűhalmaz, Imi a dőlt betűs.
Néhol nem feltétlen időrendben van, de egy levélben válaszoltunk meg több levélben írt/kérdezett dolgot, figyelni kell rá, de összerakható.

Ohh, elfelejtettem volna...
A bemutatkozó oldalam is teljesen fedte azt, amit éreztem, hogy mindent vagy semmit,  én biza magamat adom. És sajnos nem emlékszem, csak pár dologra. A többit nagyjából, lényegében írom, a mostani szavaimmal:

Nem árulok zsákbamacskát, azt hiszem negyvenen túl már a legtöbben rendelkezünk pár gyerekkel. A különbség a számukban, illetve vele él/nem vele él státuszban jelenik meg.
Velem élnek, öten vannak.
A humor szerintem az élet egyik alapja, én magam humoros vagyok, bár nem poénkodom állandóan.
Azt még el kell mondjam nem vagyok sem karcsú, sem egyéb módon extra.
Csak a magam szemében tűnök néha többnek, egyébként teljesen átlagos lehetek.

Plusz a közlekedési eszközöknél a kerékpár mellett kipipáltam a repülőgépet is.

És akkor az első levelezés, ami az általam küldött szimpi kártyával és a mellé csatolt automata üzenettel kezdődött. Még annyi: akkor mikor az utolsó poénos-társkeresős bejegyzést írtam az előző blogra, akkor találkoztam Imi adatlapjával, és mivel szimpi volt, küldtem neki egy ilyen kártyát.

A levelezés:

Szia!

Bízom benne, hogy a szimpátia kölcsönös. Olvashatom nemsokára a soraidat?

Heni

Szia Heni :)

Köszönöm leveled,köszönöm szavazatodat,nagyra értékelem.
Érdekes olvasni soraid/gondolataid.Remélem,így már negyvenen túl,(én lennék az :) ) kinek nincs még gyereke/gyerekei azért az még labdába rúg Nálad.? :)
(azért az a story ,(mármint az, hogy nincs gyerek) megér egy misét,az biztos :) )
Pár szót rólam,mert a "kirakatba" azért nem teszünk közszemlére mindent :) .....
** éves vagyok,**en lakom egy szép kis lakásban,és nem,nem anyukával...ugyan már... :) Dolgozom,de nem vagyok munkamániás,számomra az egy sci-fi történet lenne :)))). Azt én magam is elmondhatom,hogy,(egy kedves hölgy után szabadon :)
"Egyébként teljesen átlagos ember lehetek, a magam szemében tűnök csak másnak, többnek. "

Persze,mint minden ez is árnyalt kép,mert a nehéz napokon,mikor az ember csak azért kell fel mert kötelességei vannak ,nem tűnök még saját szememben sem csak vagy 140 cm nek.... :)))
Egyébiránt,az alapadatok igazak,a fotók nem fotóshopoltak :)) bár így egymás között mondva,volna vele munka vagy egy év :))))) ,rendszeresen sportolok,hétvégén szeretek kimozdulni,programot csinálni,hétköznap erre egyszerűen nincs mód/idő.
A nagybetűs társat keresem,minden tekintetben,a közösséghez,családhoz tartozás nagyon fontos nekem,így azt keresem,de nem is az a legjobb "megfogalmazás",,a vágyam.
"Nem vagyok magányos"...(már megint Tőled idézek :)) )ez rám is igaz,de én nagyon "keresem"az igazit.
Elsőre ennyit írnák,remélem nem rémisztettek meg gondolataim :))),és igen....a szimpátia kölcsönös...:)))
Szép napot Neked,szia

Imi

Szia Imi!

A szavazat mellé a pár sort az automata küldte, nem kapcsoltam ki, bocs hogy nem a saját szavaimmal kaptál tőlem levelet :)
Igazából nekem mindegy van-e a férfinak gyereke, de ha úgy alakul a misét meghallgatom szívesen.
Most jön a vicces rész, én kertes házban lakom, Pest megyében, és velem lakik az anyukám pár éve. Szóval nem én lakom nála, hanem fordítva, de összességében egy szülővel és 5 gyerekkel élek :)
Képzeld tavaly idefialt egy macska, a gyerekek örömére, úgyhogy rendes egyedülálló vénasszonyhoz illően macskák is vannak.
Én itthon dolgozom, főállású anyaság mellett gyógytermékekkel foglalkozom, amiket én készítek.
Én a társkereséssel úgy vagyok, hogy elsőre is totál őszintén állok hozzá, ezt várom a partnertől is, mert sokkal hamarabb kiderül ha valami nem stimmel :)

Ó, és életben én is sokkal rondább és kövérebb vagyok, pedig nem photoshoppoltam :)
Szép estét!

Heni

Szia Heni

Még szerencse,hogy "öreganyámnak" szólítottalak..... :)))))))
De lehetünk ebben a "mesében", Mi,a Jancsi & Juliska,????? :))))) Egy idő,és térugrással,kvázi egy csavarral,kiiktatnánk a farkast (mármint én :) ),és a mézeskalács házikóban (nyami ) élő,egy icike-picike politikai korrektségtől mentes vassorú nagyanyót (te??) és megpróbálnánk a kerek erdőből KÉZEN FOGVA, EGYÜTT elsétálni. :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Bocs hogy ráírtam oldaladra,tényleg azt hittem saját szavaid..
Nem is kell fotóshopolni a fotódat!!!Eléggé vonzó vagy

Csak poénkodtam az előbb,ne vedd ám komolyan!
De ha terhellek,kéretlenül :))))
Mert ha Heni így gondolkozik,hogy:"a manóba,ez a tag betört hozzám,bánja kánya megnézzük ki ő,de semmi komoly"akkor ám megmondhatod nyugodtan,semmi gond!Tényleg!
Szia Heni :)


És mivel foglalkozol?
Egyébként.
Mikor nem meséket költesz át, vagy negyvenes, macskás vénasszonyokkal levelezel.
Van-e repülőgéped? Helikopter?
Egy árva sárkányrepülő?
Mert ezek nélkül, azt kell mondjam...

Ja, látom super mario, akkor csövekkel foglalkozol.
Értem.
Hol vannak a csövek?

Mein Gott,az első NŐ,tényleg az első,ki tudja ,mi az a "super mario" :)))))))))))))))))))))))))))))))

Egy egész flottám van ám,a Pan Am nek én vagyok az örököse :))))
Mint nagyon figyelmesen észrevetted,csőszerelő lennék. Azt mondják,mások,lehettem volna az uj Albert Schweitzer, de nem, nem.....nekem a kaland kellett,.......megkaptam.....csőstől..... :))))))
Amúgy észrevettem ám, hogy kegyed kerékpárral és repülővel jár.......
Hát......akinek fusssssssa...... :))))))

Természetesen!!!!!!!!!!!!!!! minden mindenröl el lesz mondva,legbelső félelmeink,sikereink,de nem most....most nem... :)
A káderezés nagyon jól csinálod, finoman, szinte észrevehetetlenül,színtiszta NSA ügynök :))))))))))))))))))))))))
Most a most van,a felfedezés öröme, az előlegezett,"nászút", nász és út nélkül :)))))))
Komolyra fordítva.....Semmi különös, napi rutin, szerelgetünk, semmi érdekes.... 

Pontosan. Alább nem is adom. Legyen legalább annyid mint nekem.
Bringa, repülő.
A kémes sztorikat szeretem, NSA, CIA, a kedvenceim :)))
De nem tanulok kémnek.
És sokat marioztam, még a régi P2 géppel.
Ó, az első gyes időszaka! Milyen rég volt!
Egy igazi csöves!!
Még sosem találkoztam eggyel sem.


De ez hazugság, mert ismerek csőszerelőket, hisz házam van, csövek is vannak.
És még csövet is láttam, pont tegnap szedtem szét egyet :)))
Kezd érdekes lenni a beszélgetés, köszi, mindenképp színesebb lett a nap :))

Ja ,látom kegyed azért valamilyen szinten vonzódik (jó szó ez erre,na majd meglátjuk)
a repüléshez,ezért egy ,nem tudom helyesen leírni,így fonetikusan megoldom,
bándzsidzsámping ugrással egybekötött első randi?????:::::jöhet....????????


Schweitzer? Melyik is az?
Valami kórháza volt és orvos is volt.
És nem szerette az atombombát.
Melyik lennél te?
Orvos, vagy atomellenes?
Nobel díjas?

Jézusom,ha megmondod mi is az a "ATF" hát rögtön lemegyek hídba,és meghajolok előtted :))))

Nem, köszi, a repülésnél valami szilárd talaj legyen a lábam alatt. Repülő padlója tökéletes, vagy helikopteré, és azt sem szeretem ha az arcom a szélben eldeformálódik. Így a hőlégballon sem az én asztalom :))

nem mondom meg, de a gugliból profin kikeresem

Az ATF jelentése Automatic Transmission Fluid, magyarán automata váltó olaj
Erre gondolsz?

Na sorban :)))))
Ha tudtad volna elsőre :))),akkor te egy álnév alatti férfi vagy,így köszike :))))hogy nem tudtad :))) (ATF=Alkohol,Tobaco,& fire gun agency)
Mr Google az ember legjobb barátja,okosabb mint egy ötödikes :))))
A hőlégballonban nem deformálódik el az ember arca... nem megy olyan gyorsan....
....bocsi..... :))))))))
Schweitzer az orvos volt Afrikában,ott gyógyított....
Atom jöhet,de a Nobel pénzdíj még jobban :)))))

majdnem talált.... :)))))))))))) (atf)
De most már hagyjuk ezt a q...... atf et :)))))))))

Na várj. Most már akkor tudom. Innen kezdve férfi lennék?
Jól van, a hőlégballonban nem lobog a szám, és talaj is van a lábam alatt, mégsem :))
Az biztos hogy nem tudok mindent, nem is akarok, de néha úgy beszélek mintha tudnék :)
Mára búcsúzom, pizsama idő van, pihenni kell, öreg vagyok, kedden koncertre megyek, előre alszom. Meg utána három napig :)
Szép estét

szia :)))) 


--------------------------

Nos, nekünk ez történelem (ami csak a múltidejét jelzi, de nagyon jó visszaolvasni, emlékezni, felidézni), ezután máshol beszélgettünk, pár nap múlva szinte folyamatosan (mikor ráérünk az egyéb teendőktől), és azóta is tart ez.

2 megjegyzés:

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.