2014. június 13., péntek

Visszanéző: Diliház 1.0, alapverzió

Csináltam egy kis visszatekintést, mert ehhez volt kedvem.
A sok főzés és takarítás mellett még erre is van időm, mert nyújtom a timeline-t.
Profin.
Kezdem ezzel:
Meghívó egy diliházas nyaralásra   és a folytatása
mert sokáig a kedvencem volt.

Majd megmutatom az erdei futásom agyalását:
Mikor vetkőztem lelkileg
Még nagyon bezárt voltam, de kezdtem kitörni.

Gyerekszájas írások közül egy: Viccesebben, T-rexszel


Lányom az író és költő palánta, aki orvosnak készül:
Kira verse, szerintem nagyon jó


Kevin mellett elbújhat sokmindenki..

Utazási körülmények 5 gyerekkel
 
Keringő tojás álmok--szerintem jó írás ez is

Társkereső oldalakról, kendőzetlen stílusban

Vidám esti mese

Pár sor a Dementor-kérdésről, és arról, hogy lehetne Magyarország egy kis Las Vegas

A vicces Putri-wellness

Szülinap előtt, idén

Mert lezártam azt az oldalt, de el akarom illően búcsúztatni.
Sokat olvasgattam ma magamtól, igazán érdemes, még nekem is, mert sok mindenre nem is emlékszem.
"Jééé! Tényleg én írtam??
Ez állat!"
Ilyen gondolataim is voltak, persze van amire emlékszem, szinte szó szerint.

Bepótoltam a boltból kimaradtak beszerzését, persze maradt Kevinnek is, és még egy dolog mindig nincs meg, mert elfelejtettem, de sebaj.
Most megyek a holnapi ebédet megfőzni, 10 vagy hány személyes bolognai spagetti lesz, sütöm a két kilónyi pogácsát, gyúrok egy kis kenyeret, és közben igazából semmi más nem jár a fejemben, csak az: még 6 óra...még 5 óra... és itt a találkozás... Imi.....
Jó dolog ez  :))))

2 megjegyzés:

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.