2014. július 7., hétfő

Érdeklődés, látás, utak

Most minden út ODA visz.
Hozzá.
Minden gondolatsornak Ő a végső lezárása.
Érthetően: végiggondolok egy világ-részt, egy emberi viselkedést, szociológiai dolgot, és ezeknek a végén is Ő van.
A szerelem, a szerelmünk jut eszembe.

Pár napja, ugyanazon a napon két eltérő véleményt kaptam a blogról:
*Jó, mert látszik és átjön a boldogság, lángolás, kiegyensúlyozottság, harmónia.
*Nem jó, mert csak a szerelemről szól. Unalmas.

Gondolkodtam, tudok-e, kell-e változtatni.
Nos, nem tudok, mert arról tudok írni, ami érdekel, olyan szavakkal, amik jönnek.
Sokszor nem is tudatosan írok, csak megy a kezem.
Van már saját felületünk arra, hogy a hosszabb, magán jellegű gondolataim leírjam, de az kettőnké.

Ide más kerül.

A szűrő a szemem előtt, amivel a világot nézem, látom: szerelem.
Az érdeklődésem a muszáj dolgokon kívül és a gyerekekkel kapcsolatos dolgokon kívül: szerelem.
Útjaim, gondolataim: Ő

Csinálom a munkám, végzem a dolgom, de Ő ott van.
Ha fizikálisan nincs, akkor is ott ül s néz, áll mellettem, hallom a hangját, de ez szerintem normális.
Összefonódtunk, millió szállal kapcsolódunk, és ez egyre több lesz, a szálak egyre erősebbek.

Már 5 hete tart, ami kimondva, kívülről tán nem tűnik soknak, de benne lenni más.
Mindennek el kell kezdődni egyszer, nem akar senki sietni, és nincsenek fix szabályok.
Sehol nincs törvény arra, hogy így érezni csak x hónap után lehet, és ennek vagy annak ekkor kell eljönnie.
Mi sem tervezünk napra, naptárra, minden úgy lesz, ahogy jön, és ahogy mindenkinek jó.
Így érzünk a 2.-3. nap óta, csak akkor még blokkok voltak.
Nem engedtük el elsőre az összes érzést.
És még mindig mélyül, fejlődik az érzések milyensége.

Meséltem Neki arról, hogy mikor eldönti az ember, hogy kimegy a világba, lebontja a falait, akkor az a világ reagálásán látható.
Az addig észrevétlen embert elkezdik megnézni, néha megakad rajta egy-egy tekintet.
Legalábbis több, mint addig.
Én is voltam láthatatlan, majd lettem látható, és most, hogy bezárult egy köröm, középen vagyok.
Látható vagyok, de láthatóan foglalt.
Megakad egy-egy tekintet, de nem "úgy".


A boldogtalanság masszában tartja az embert.
Szürke, sötét, pacaszerű massza, a bent lévő pedig csak van.
Fizikailag létező.
Aki ezt ledobja, lemossa, elkezd kinyílni, virágzani.
A massza eltűnése után tisztul az aura, benne tisztul a személy.
Erre sokan felkapják a fejüket.
A masszában élőket pofon vágja, a tisztultak szinte ismerősként üdvözlik.
Ez viszont mindenkinek saját útja, saját döntése, mit enged be az aurába, akarja-e a masszát, vagy inkább ledobja.

Írtam már:
Ledobni, lemosni annyit jelent többek közt, hogy a szépség mellett nagyobb utat talál a fájdalom is.
Hisz a boldogtalanság-massza megvéd a nyilaktól, gonosz szavaktól.
Valamennyire.
Ha nincs massza, azok is könnyebben átjönnek.
De elég tudatossággal ezt lehet kezelni, tudva mi az, amivel kell foglalkozni, és mi az amivel nem.
Megint csak saját szűrő működhet, kit mi bánt, kinek mi az, ami nem elviselhető.
A masszával együtt emberek is el fognak tűnni az életünkből, hisz hasonló a hasonlót vonzza.

Én úgy látom, de hangsúlyozottan csak az én lelki képernyőmön van ez így, hogy most, mikor ráleltem, az aurám, a köröm lezárult. Rugalmas, bejöhetnek rajta emberek, barátok, család, de AZ a része zárva van, abban csak egy ember van, ő járhat át rajta.
Mikor milyen a rezgésünk, annyira vagyunk egymás aurájában.
Nálunk általában ezek a hullámok, rezgések nagyon jók, tán egy-egy fáradtabb napon volt lassulás, így mindig OTT vagyunk egymásnál.

Ez:



Csak így, unalmasan :))))

5 megjegyzés:

  1. Nekem jó olvasni, hogy boldog vagy :)
    A Te szűrőd-szemüveged most a szerelem, és örülök, hogy így van.

    VálaszTörlés
  2. Lájk! :) ♥
    Eszter (Egy)

    VálaszTörlés
  3. Minek kell azt írni, unalmas? Nekem igenis jó példa vagy! Örülök Nektek.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs ezzel semmi gáz ám Anikó :))
      Aki írta, az sem rosszból írta, én sem érzem magam uncsinak, minden oké :))

      Törlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.