2014. július 1., kedd

Ha...

Ha 20 éve azt mondja valaki, 40 évesen 5 gyerekem lesz, nem hittem volna el.

Ha 10 éve azt mondja valaki, hogy 9 év múlva nem kettő, hanem öt gyerekem lesz, és épp túl leszek még egy hosszú kapcsolaton, nem hiszem el.

Ha 6 éve azt mondja valaki, mikor tudatosult bennem az érzelmeim hiánya, hogy ez még öt évig nem vezet sehová, nem hiszem el.

Ha 1 éve azt mondja valaki, hogy 1 év múlva találkozol az igazi szerelmeddel, hittem is volna, mert hinni akartam benne, meg nem is, hiszen még gödörben voltam.

Nem folytatom, mert nincs tovább.
Mondhatnám, hogy ha 1 hónapja azt mondja valaki, mikor Szili ballagására bandukoltam, hogy az a férfi, akivel már egy levelet váltottunk lesz a szerelmem, elhittem volna.
Mert a gödör már messze volt, már kint voltam, sőt: szuper lelkiállapotban voltam.
Nagyjából.
De másnap este már tudtam, vagyis erősen sejtettem, hogy itt bizony már nem a barát-vonal van erősítve.
Itt kérem komoly érdeklődés esete forog fent, részéről is, részemről is.


Ezeket a dolgokat nem KELL előre tudnunk.
Mert egyrészt hihetetlenek, másrészt ha az akkori gondolatmenetbe nem férnek meg, akkor teszünk ellene.

Lehet ha másképp csinálok dolgokat, máshol lennék.
De ezt eddig sem kívántam, mikor a legrosszabb volt akkor sem, és most sem.
Nem változtatnék a múlton semmit, és a jövőt sem akarom tudni.

Azt akarom egyrészt mondani, hogy bármilyen rossz, bármilyen kilátástalan, és hihetetlen egy jobb jövő, nem szabad feladni. Tudni kell mit akarunk, és menni előre.
Azt hiszem nem először írom ezt le.

Másrészt azt akarom mondani, hogy 1 hónap!! :))


Ma 1 hónapja ismerkedtünk meg!

1 hónapja költözött be az életembe a tiszta és szép szeretés, a kiegyensúlyozott és egyenrangú kapcsolat.

A szerelem.

Ha bármikor ezelőtt mesélt ilyenről valaki, azt sem tudtam miről van szó!
Mese volt, tündérmese.
Most abban élek....


7 megjegyzés:

  1. Heni.....gratulálok! Tartson nagyon soká ez a "tiszta és szép szeretés".......ez a tündérmese!
    Örülök a boldogságotoknak! :)
    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erika :))
      Sokáig fog, eldöntöttük, nem csak reméljük :)

      Törlés
  2. szép :)
    egyébként nekem is van néhány " ha nekem azt mondják 20 éve.." :)
    egy kérdés, ha lehet: első-második pillanatban (levélnél) bevillant e már valami bizgentyűs érzés?

    VálaszTörlés
  3. Nekem másnap este, mikor gtalkon beszélgettünk, és jelezte nekem: egy kis hülye zöld indikátor mekkora boldogságot hoz (a gtalkos "bejelentkezve" jelzés) :D
    Neki az első levelezéskor, amit megosztottunk, mikor feltettem a repülőgép-tulajdonokra vonatkozó kérdésem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi, sejtettem, de jó, hogy visszaigazoltál Eszter

      Törlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.