2014. augusztus 3., vasárnap

Napi dolgok

Erről is kell írnom, vagy mi...

Múlt hétvégén strandoltunk a gyerekekkel, szuper volt :)
Arra számítottam, rohangálós-figyelős nem pihis nap lesz, mégis ott a két kicsi és Szabolcs, akik semmilyen nagymedence-múlttal nem rendelkeznek, szóval kérdéses lesz. De nem volt.
Lívia azt mondta mikor bementünk a nagy vízbe hogy fél, de lassan mutogattam neki: az úszógumi megvédi, kapaszkodjon, én is itt vagyok, fogom, csak lassan megyünk beljebb. Persze a legnagyobb vízben kezdtünk :)
Mire átúsztunk a kisvízhez, ami mellig ért neki, egész megbarátkozott, onnan már egyedül közlekedett. Elment a medence feléig a vízben, majd kimászott, és visszasétált a parton. Ezt ismételgette sokat.

Szilit Kira istápolta, őt lehetett dobálni is, úszógumival persze, Szabolcs nem használt segédeszközt, víz alatt már egész jól úszik, igazi békagyerek. Kevin és Kira pedig tudnak úszni. Mindenki jól érezte magát, én sem fáradtam le, nagyon jó volt.


Szabolcs beugrik

Lívia a hableány


lányok
A csapat :)))

Hazafelé volt szökőkút nézés...

... fagyizás, jegeskávézás...

 ... buszra várás közben fetrengés (Lívia)
Szili vagy összead, vagy telefonos játékról magyaráz

Mesélek még arról az izgalomról, hogy Kira ismét egy kismacskával gyarapította a tetemes létszámot, Leó a neve...
És a nyári konyha ügye sem maradt a régi diliházban, készül az, a következő hétre várom az áramszerelőt, aki kialakít egy konnektort, majd vakolunk, festünk és végül meg lesz javítva a jelenlegi ajtó.
Közben megint nincs mosógépem (még mindig, lassan két hónapja..), de még pár nap és meglesz az is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.