2014. augusztus 8., péntek

TURISTA

Az vagyok Pesten.

Séta a Duna-parton.
Amihez azért ebben a kerületben túl közel nem juthatok, de azért érezhetem azt a simogató szelet, ami a vízpart sajátossága :-)
Keresem az árnyas padot, de hogy, hogy nem, mindig elfoglalja valaki amit kinéztem.
Sebaj, akkor süssön rám a Nap, nem megyek tovább...
Tudjátok, mindnek van valami hibája, de ha nem állsz egynél, a végén ülőhely nélkül maradsz...

Turista vagyok.
Rácsodálkozom a Szabadság szoborra, Duna-parti épületekre, hídpillérekre.
Akár hajóra is ülhetnék, lemehetnék Bécsig is, útlevél sem kellene.
Pár óra a vízen, még jól is esne. Bár fürdeni nem lehet benne :-)

Melegen süt ám a Nap...
A városi galamb érdekes állat.
Nem fél.
Annyi inger éri, hogy tök immunis az emberre. Besétálok közéjük, és semmi.
Némelyik odébb sétál, de ez a max reakció.
A szobrokat tényleg nagyon szerethetik. Bár ott a kaja is több. Valamiért a környékbeliek oda szórják a morzsát.
Hogy bosszanthatja ez a galambelleneseket...
De ha Isten azt mondta volna az angyaloknak:
-Ne, itt vannak ezek a humanoidok, etessük őket, mert éhesek!
-Na de Uram! Ha esznek akkor szarni is fognak!
-Megoldjuk. Megtanítjuk őket arra, hogy takarítsák fel a piszkukat. Vagy csinálok élőlényeket, amiknek az az étel.
-Te tudod, én nem tenném mindenesetre.
-De olyan szépre sikerültek, és biztos lesz valami hasznuk is...

Azt mondom mindenkinek: FREEDOM!!!
Éljenek az élők, nyugodjanak a holtak, fotózzanak a turisták.
Szép hétvégét!

2 megjegyzés:

  1. Neked is szépet, én már Gyöngyösön vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Eszter :)
      Kár hogy nem találkoztunk, na majd legközelebb.

      Törlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.