2014. október 13., hétfő

Év végi drámák

Október 13. van ma.
Szerintük ez erre a legjobb nap.
Hétfő reggel.
6 órakor.
- Szerintem hagyjátok délutánra, mert nemsoká öltözés, ágyazás.
- De akkor...
- Jól van, csináljátok, inkább nem is érdekel. De ha nem lesz befejezve akkor mi van?
- De én gyors vagyok!
- Én is, én is!
És ennyi.
Elindult a levélgyártás a Mikulásnak.
- ... saját szobát kérjek vagy pénzt?
- Kisfiam, a Mikulás csokit hoz, a Jézuska hoz ajándékot, de a saját szobát kérd, mert marhára irreális. Nehéz lenne a házhoz toldani...
Ezzel a mondatommal elindult a dráma...
Mert eddig a "Kedves Mikulás"-ra megírt levelek mehettek a szemétégetőbe, és újabb lapokat kellett boríték formára meghajtanom.
- Anya, te mit kérsz?
- Én nem kapok Mikulás ajándékot, az a gyerekeknek jár.
- De ha kapnál mit kérnél?
- Mondom csokit hoz.... csokit kérnék.
- De ha mást is kérhetnél?
- Akkor koncertjegyet vagy toronyórát. De sok az egy kis Mikulásnak :))) Inkább írd a leveled.

Majd eljön a 6.20...
- Gyerünk öltözni, ágyazni.
Ééééés, folynak a könnyek:
- Nem tudom befejezni! Hogy küldjem el???
- Majd Szabolcs beágyaz, és akkor az asztalkán lehet írni, felöltözve.
- Nem ágyazok...- mondja az érintett.
Amiről én tudom, hogy akkor mond nemet, ha épp készül csinálni, vagy már kész.
De Szili nem tudja, már óbégat, krokodilkönnyek ömlenek a szeméből. Lívia is vinnyog, sajnálatos módon ezeket nem lehet szebben mondani.

És ez lesz év végéig, majd decemberben, karácsony után abbahagyják, addig dugdosom el a leveleket....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.