2014. október 15., szerda

Költözés

Mikor egy szerelem megszületik, az először a lélek szintjén történik.
Sok idővel, azaz hónapokkal  a fizikai találkozást, megismerkedést megelőzően.
Természetesen mint teljesen átlagember, nem tudok utólag sem beszámolni érzésekről, mikor kezdődhetett lelki szinten, de azt pl. tudtam, hogy az Iron Maiden koncertig meg fogunk ismerkedni.
Ami előtte két nappal meg is történt.
A "tudtam" azért nem volt annyira fix dolog, mert inkább sejtés volt, amit hittem is és nem is.
De valahogy az a nap beivódott, már hetekkel előtte, hogy addigra lesz valami, illetve valaki.
Érzés, amiből utólag lesz bizonyosság.
A földönjárók azt mondják, ez még mindig kevés ahhoz, hogy fogadást köthessünk rá, de engem ez nem is érdekel ám :)


Van aztán az a pillanat, mikor a fizikai világok is összekapcsolódnak.
Mikor a lelkek kettéválnak és egy részükkel beköltöznek a másik szívébe.
Ez nem mindig az első találkozás napján történik, de megtörténik.
Néha ez egy fura érzés, néha semmit nem érez az konkrétan, akivel történik.
Csak egy kicsit más lesz minden :)
Olyan ez, mint a fogantatás és az első három hónap.
Ezt tartják annak az időszaknak, amíg a lélek elfoglalja a helyét a testben.
Három hónapja van az anya körül keringő lelkek közül egynek, hogy beköltözzön, s a majdani gyermekben szülessen újra.


Megfogant az érzés, költöztek a lelkek, lélékrészek, létrejött az egység.
Ez van most...

4 megjegyzés:

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.