2014. november 8., szombat

Dudulás

Ááhhh, soha nem jön el a pillanat, mikor lehet kicsit tovább aludni :)   (Igaz,nincsenek nagy igényeim, mert általában magamtól is hatig tuti felkelek)
Szombat reggel 5 óra, és megint:
-Valati feltaptolja a furdóben a villanyt?
Jahh, lentebb kellett volna tenni a kapcsolót...
De nem számítottam rá, hogy még sok év múlva is kisgyerekezni fogok :D


Lívia, ahogy nem beszél még rendesen, egyszerűen imádjuk.
Néha szinte kívánom, ne is tanulja meg, mert annyira aranyos. De meg fogja, mert látványosan fejlődik...
Adtam nekik reggel fokhagymás mézet, mert köhögtek. Erre Ő:
- Az orrom is be van dudulva, tépdeld el.
- Ó, tényleg? Akkor majd kapsz a válladra illóolajat.
- Mentolotat?
- Igen.

Este:
- Gyere befonjuk a hajad, hogy hullámos legyen reggelre.
- Oté.

A Kira az Tila, a Cila cica is Tila.
Egyszer mesélte:
- A Tila moldott rám.
- Ki?? A Kira megmorgott?
- Nem a Tila, hanem a Tila. Tudod, aki att it mondja: miau.
És magyaráz, folyamatosan mint a bátyja, a ninnya.
Ehhez gesztikulál a pici kezeivel, fintorog, komoly arcot vág, egyszóval imádni való!
Én pedig direkt félreértem amikor csak lehet, mert így magyarázásra lehet késztetni, amit nagyon is jól csinál. Szerintem ez fejleszti a szóbeli kifejező készségét, megtanul körülírni :)))


Kira múlt héten átment a fenti utcába egy kis fizika korrepetálásra. Hazafelé a hátsó kerten át jött, ami enyhén szólva gazos. Bogáncsos növények vannak, a ruhánkból pedig szedegetni kell ha arra járunk. Igaz, könnyen kijön, de én nem szoktam arra menni-jönni. Mondjuk nem nehéz megállni, mert a hátsó utca is zsákutca, nincs arra semmi csak házak meg erdő.
Szóval Kira hazaér, leül.
- Mit csináltál a hajaddal? Kicsit bogáncsos.
- A hátsó kerten át jöttem.
- Na de bukfencezve?
A jelenet, az elképzelt, most is előttem van.
Sokáig röhögtünk...


4 megjegyzés:

  1. Annyira helyes ez a kislány :)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk már csak egy-két apróság maradt meg, igaz,Rhea viszonylag korán kezdett tisztán beszélni. A kesztyű a kesznyű..Én sem javitom, olyan jó hallani.

    VálaszTörlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.