2014. november 9., vasárnap

Esti

Jövök Pestre.
Este van, az amúgy háromkocsis kis vonat már csak egyet használ.
Nos, amúgy is tajgajáratnak hívott kis vonatka most tényleg az.
Besötétedett.
Aszódon át kell szállnom. Az én vonatom óra.21-re ér be, a Keleti felé pedig .17-kor elmegy a gyorsvonat.
Azon gondolkodunk, ha úgyis annyi a késés, mi lenne ha 5 perccel később menne?
Az lehetne a fogyasztói társadalom... Ahol a fogyasztó igényei számítanak. Akik nyerhetnének majdnem fél órát.
Na mindegy, ez nem az a hely.
Észrevettem még nyáron, hogy este 8 után besötétedik a városban.
És nem az égboltra gondolok. Hanem arra, hogy ilyenkor más az összetétel. Előkerülnek a hajléktalanok, sok-sok.
De hát otthon a faluban is hasonló a helyzet, csak nem homlesszek, hanem alkeszek. Én is: sétáltam a vonathoz át a falun, mert este a prérit kihagyjuk, és részegek helyi putrilakók mentek előttem.
Láttam ott ül az egyik kocsma előtt a főnök, aki tudomásom szerint nem iszik, megkértem vigyen le az állomásra.
Inkább ülök ott többet, hisz a távolság miatt korán indultam az állomásra. Mondta is, hogy tegnap egész nap ez volt, mármint sok részeg, mert ma búcsú lesz.
Nem nagyon értem az összefüggést, de nem is kell mindent értenem, ugye...
A kis vonat hozta magát, zajosan, lomhán pöfögött be Aszódra, de örülünk neki, mert legalább van valami közlekedési eszköz...

Azért a 2. vonaton már volt kellemes élmény is.
Azon túl, hogy normális, tiszta és még a wc is használható, és a telefonba sem kell üvöltve beszélni.

Nagyszülők s 4 unoka szálltak fel, akik aránylag kicsik voltak, a legnagyobb tán 11 éves lehetett.
A  legkisebb pedig tiszta Lívia: futkosott, csacsogott, pedig este 8 volt már.
Szóval ennyi, szerencsésen megérkeztem betegápolóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.