2014. december 31., szerda

Akárhonnan nézem...

.... ez az év főképp Róla szólt.
Persze amellett, hogy Kira elballagott, elkezdte a gimit, Szili a sulit.
Ezek is fontos dolgok, és persze sok más fontos esemény is volt.
Találkoztam a blog által megismert kedves ismerősökkel, barátokkal.
Sokat jelentenek ezek a dolgok is.
Mégis a fény ebben az évben ez a szerelem...
Ez a férfi, akivel nekem minden tökéletes, akinek én vagyok AZ.
Ő....
Akivel elindultunk a közös úton, együtt képzelünk el és építünk jövőt.
Ez az ember, aki órákat játszik a gyerekekkel, mindent megtesz amit tud, értünk, velünk.
Aki a "velünk", a "MI" része.
Család...
És akkor olyan fészbukosan:
Jó év volt, köszönöm mindenkinek hogy így vagy úgy része volt :-D

2 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy a 2015-ös évetek is ilyen legyen ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Iveta, Neked/Nektek is minden szépet! <3

    VálaszTörlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.