2014. december 28., vasárnap

Jó kis év volt...

Már most is fixen tudom, hogy nagyon szeretem ezt az évet.
Nagy összegzéseket nem csinálok, azaz szinte minden nap akad egy-egy aspektus, amiből nézve végiggondolom, mennyire szerencsés is vagyok...
Sok év után tegnap például eljutottam moziba (na nem úgy kell elképzelni, hogy minden nap sírva feküdtem le, miszerint: "jajj, ma sem voltam moziban!", nem!)
De nem voltam, most pedig Anyu nyert két jegyet. Egy Keleti pályaudvar közeli bevásárló központ naaaagy mozijában voltunk Imivel.
A film jó volt (Csillagok között), a popcorn jó volt, néztük kicsit a korizókat is, ami fontos, mert nagyon szeretem!
Tudok korizni, nem mint Witt, de valamennyire igen. Viszont gyér tudásom ellenére nagyon szeretek!
Nézni is jó, vigyorgok tőle, szóval jóóó!
Na mindegy, koripályát néztünk, plázáztunk, moziztunk.
A gond az ember egyik természetes igényével, a wc használattal kezdődött.
Tudjátok megszoktam már, hogy manapság nem vevő-felhasználó központú a világ, hanem "ez van, ezt szeresd bazmeg" a hozzáállás, de a jelzést, hogy merre a klotyó, kirakhatnák.
Nem.
Kóvályogj kicsit, kérdezz, majd menj a mutatott folyosóra, ahol még mindig csak gyengén jelzik (nő-férfi-tolókocsi), hogy valami itt van ám!
Na de megvan, bejutottunk.
Első klotyó: eldugult.
Második:eldugult.
Harmadik: még nem, de az előző használó által lehúzhatatlannak jelezve.
Hohó! Megvan a megfejtés!
Az a kurva spórolás!
Kettő, azaz 2 deci víz folyik mint öblítőfolyadék, és az istennek sem megy le ennyitől a papír.
És este van, tehát összegyűlt már!
Nem kevés...
Sebaj, majd megtanulunk állva pisilni, jó lesz a fiú wc pisszoárja is... Ott elég a 2 deci, mert nincs képben papírhasználat. A szart pedig otthon pottyantsd el, nehogy már a moziban!
Na szóval ez nem tetszett az egészben, de minden más igen.
Így ez sem árnyékol, csak érdekes, hogy a nem olcsó, de mindenki által megvett mozijegy-kukorica-kóla haszonból nem jut mondjuk fél liter vízre?

Azt meg sem említem, hogy napok óta téma a havazás, mint Új Eljövetel (mindenki várja, senki nem hiszi, de ígérik), nekünk viszont a korlátba kapaszkodva, csúszva kell mozi után elhagyni a pláza lejtős lejáratát.
Sebaj, a jégpálya mellett csúszkálni sem utolsó...a pályaudvar előtt viszont sózva volt, tehát nem mindenhol van emberhiány...

És hogy miért vagyok még szerencsés?
Mert a gyerekeim mind igaziból szépek, egészségesek és nagyon okosak, a kapcsolatom pedig egyre jobb.
Voltam koncerten egy csoda segítségével, a barátaimmal is jó dolgok történnek (Pat <3), szóval okés minden!

Szép évzárást, jó új évet mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Ugyanott, ugyanez volt a tapasztalatom a wc-vel kapcsolatban. Undorító volt.
    Mi ma megyünk moziba Eszterrel, már nagyon várja♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap kétféleképp ideírtam, higy jó szórakozást, de nem jelent meg :-|
      :-)

      Törlés
  2. Mi is voltunk moziban,,"ott".....
    Igen, Heni jól látod ,,,"ez van bazdmeg" ( :)))))) ) hozzáállás .Építhetsz itt bármit,ha kispórolod a 11€ 27 centes "wc balra" táblát az egész csili/villi épület nem ér sokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A koripálya jó, de mivel van ingyenes is ugye Pesten, ezért sem negyünk már oda <3

      Törlés
  3. :) Robin és édesapja ma voltak ugyanott :)
    Köszönöm, hogy barátodként emlÍtesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, Robinnak :-)
      A barátság pedig nem egy helyhez és találkozások számához kötött érzés, ezt majd meg akarom fogalmazni bejegyzésnek is :-)

      Törlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.