2014. december 22., hétfő

Lézerkard és térképek

este, 19:40
Kint a kapuban állunk, utolsó mai levegőzés gyanánt, nézzük a szeles erdőt, már amennyit a sötétségtől látni lehet belőle.
- Imi, kimennél most az erdőbe?
- Dehogy!
- De vihetnél lámpát...
- Te, ha lézerkardot viszek, akkor sem! Maximum lángszóróval!
- És mitől félnél ennyire?
- Boszorkányoktól, szellemektől.
- Vaddisznóktól nem?
- Az nem érdekes.
- Pont jó a lángszóró vagy a lézerkard a szellem ellen...

 ***********

Főztem teát, a legnagyobb lábosomban. Ízesítés közben nem is esett le, mekkora a mennyiség. Szedek valamelyik gyereknek:
- Jééézus! Ez olyan mint a Bajkál tó!
- De lehet hogy feszített víztükrű medence... meg lehetne rendezni benne 10 olimpiai úszóversenyt!
Igazából már holnap estére el fog fogyni...

***********

Ma Vácon voltunk.
Gyerekekkel, csak úgy, csavarogni.
Ismerem a várost, bár sok részében nem voltam még.
Na, ma egy olyanba sikerült elkeveredni.
Mentünk, a Dunához tartottunk. Majd miután leesett, hogy marha hosszú az utca ami még előttünk van, nekidőltem egy háznak, és elkezdtem röhögni:
- Te, Imi! Azt sem tudom hol vagyunk!
- Rájöttem...
Arra jött egy nénike:
- Csókolom, merre van a Duna?
- Oda mennek? Az ide elég messze van... Arra. - és mutat arra, amerről jöttünk.
De végül előszedtük a telefon térképét, mert a néni sem tudott mindent... balra kellett kanyarodni....

A többiről képekben...













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.