2014. december 10., szerda

"Mondd csak mi ez az álom..."

Igazán nem tudom miként fogunk majd egyszer ezekre az évekre emlékezni, de van történés dögivel.
Egyszer nemrég azt mondta Kira, könyvbe kéne foglalni ami itt zajlik.
Ó, hát ott a blog.
Legyen elég.
Majd kimentjük valami dokumentumba.
Majd amikor gyorsabb lesz a gép....
Mert hát kinek van ennyi ideje a gép előtt tevékenyen ülni?
Azért is emeltem ki a szót, mert ülök én itt eleget, de sokszor, legtöbbször csak bámulok valami hülyeségre, felesleges infókkal töltöm meg a fejem, meg ilyenek.
Néha elképzelem, hogy milyen jó lenne, ha a gondolataim, akaratom sebességével történne amit a gépen csinálok.
Ha nem kéne perceket várnom dolgokra.
Tudom, kellenek a semmibe nézős percek, órák is, de az hadd legyen szabad akaratomból, amikor nekem jó.

Például most, mikor Ákost hallgatok, néha a semmibe révedek.
Mert szeretem, mert jó hallgatni, mert van mondandója, mert Isten szeret, Iveta kedvel, hisz nekem adott egy felesleges koncertjegyet...

MEGYEK AZ ÁKOS KONCERTRE!!!!!!
A legszuperebb helyre szól, a szombati, eredeti dátumra, szóval wowwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!
Alig tértem magamhoz tegnap reggel, mikor kaptam az ajándékot :))))))
Igaz, azóta se nagyon fogtam fel.....

Szóval ismétlem: az élet érdekes, a világ érdekes, nyitottan hozzáállva az eseményekhez tényleg csodák történnek velünk.

Laci (mégis jobb név egy kandúrnak, mint a Cila) a basic macska egyelőre furcsán nézi, miért is nem jönnek be a többiek, de annyira nem ágál ellene.

2 megjegyzés:

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.