2015. január 5., hétfő

Az se baj hogyha nyúl...

... csak röfögjön.
Ahogy anno Hofi mondta.
Én most azt mondom, az sem baj hogyha tükörjég, csak ne csússzon...
Mert itt az utak olyanok, amilyenre Istenke csinálja.
Azaz ha havat ad, majd ad napfényt is, ami elolvasztja.
A nagy lejtőt végigszórják valamivel, de ennyi.
Tudjátok mit?
Enyhítek a kérésemen:
Az sem baj hogyha jég, csak ne lejtsen.
Semmilyen irányba.
Mert ott a kis dombocska a postánál, ami lerövidíti az utat.
Kicsit.
De domb, így a két végén lejt.
Oké, egyszer emelkedik, egyszer lejt, ne vitázzunk.
Felfelé tiszta volt, de lefelé szép, fényes, sima jég.
Oldalt kellett lemenni, vagy vissza kellett volna fordulni.
Áááh, hagyjuk.
Semmiség, pár méter az egész.

Bemegyek ügyintézni, a feltett kérdésemre kapott válaszból megtudom: idén nincs tűzifa juttatás.
Hogy miért?
Azt nem tudom meg.
Szuper.
Na mindegy, nyavalygástól nem lesz tüzelő szaporulat.
Majd megvesszük.
Mást meg nem veszünk meg.
Mint mások.

A zseni gyerekem már két napja csak matekozik.
Szorzunk, osztunk, átváltunk, csupa első osztályos anyag...
De a nadrágját úgy vette fel reggel, hogy nem gombolta be...
Meg sem lepődtem.
Szili ilyen.
Egy zseni nem figyelhet mindenre...
Elképzelem ahogy mátrix-számsorok futkosnak a fejecskéjében...
Nem is tévedhetek olyan nagyot....

zombiszemű zsenike

az ÖTÖS

A szerelemről mit is írjak ma?
Mert minden nap eszembe jut valami.
Például az, hogy fura nekem, mikor a külsőségek számítanak.
Persze számít, de a szerelem hozzáad a meglévőhöz, nem a hibát veszi észre, hanem az előnyt.
A pocak szépen domborodik a szerelmes szemnek, a ráncok jól állnak, a tulaja által problémásnak tartott haj szép fényű, finom érintésű lesz.
Hogy csak ennyit említsek....
A szerelem nem lát hibákat, nem érez "szagokat", nem hall fejhangot, minden megszépül általa.
Most őszintén, nem jobb így látni és élni?
Szeretem, hogy magas, hogy szinte kicsinek érzem magam hozzábújva, de én ŐT szeretem... nem a magasságát :)
Szeretem, hogy szeret.
Könnyű olyat szeretni, aki viszonozza.
Jó fürdőzni ebben az érzéshalmazban...
Jó minden.
Még a múlt is más, mert már más a látáshoz használt szem.
Lívia és Ő



1 megjegyzés:

  1. 1. A pályázatokon nyert 100 millióból nem futja az utak sózására, mindenre az se lehet elég.
    2. Azért nincs tüzifa juttatás, mert nincs rá keret. Ezt magadtól is tudhatnád :)

    VálaszTörlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.