2015. január 28., szerda

Kék vagyok, boszorkány és kutyaf*sza is

Megtudhatjuk   az aktuális, face-n felbukkanó tesztecskékből, mik voltunk előző életünkben (a nők 90%-a boszorkány), milyen időjárási jelenség vagyok (ha sok ilyen szart látok, akkor azt hiszem tornádó leszek).

Megtudhatom, hogy 80%-ban női agyam van, és mit ad Isten, Iminek is... Hát, mondom, nem kéne hinned az igaz szerelemben és  a család sem kéne hogy előnyt élvezzen a karrierrel szemben, azt hiszem férfiasabb lennél....

Na de most akkor milyen színű vagyok?!? Ha napozom:piros, irigyen sárga, féltékenyen zöld, betegen fehér, ha beütöm magam az kék, szóval csak narancsszín nem voltam még, max a hajam...
Rég volt...
Manapság a lányom csinálja a fejével, amit régen én, szőke-vörös-fekete, és megint szőke kell...
Sebaj, majd a face helyreteszi...

És egyszer csak kiderül, királylány vagyok-e vagy szolgáló, jó lenne már megtudni, pályát tévesztettem-e...

Más idióta kérdésekre válszolva megtudhatom mikor halok meg, ki fog eltemetni, kapok-e színarany sírkövet, az esküvőm mikorra várható, és hány gyerekem lesz (?)

Olyan ez, mint amivel általánosban szórakoztunk, speckón meghajtogatva a papírt, benne fiúk neve, országok, kocsik, számok.
Jósoltunk.
Ki lesz a férj, hol lakunk, milyen kocsi hurcol minket, és hány gyerek lesz...
Ma a face jósol.
Időtöltésnek elmegy, egyszer... de ennyire ritkán unatkozom...
Családi összejövetel van most...nincs wifi, nincs tévé...
Fáradt mindenki, inkább csak ülünk... a kicsik futkosnak, "mondjuk hogy..." játszanak.
Érdekesebb mint a sok hülye teszt :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.