2015. február 23., hétfő

Garancia

Mire is van garancia?
Semmire, a nagybetűs életben, de ha a részleteiben nézzük, akkor pedig még inkább nincs.
Az életben egy dolog biztos, aki megszületett, meg fog halni.
Hogy a kettő között mi van, na az nagy lutri.

De most mégis a kapcsolatról írok, a szerelmi kapcsolatról, párkapcsolatról.

Mi a garancia arra, hogy ha ilyen vagy vagy olyan, akkor lesz valakid?
Semmi.
Mi a garancia arra, hogy ha megvan akit kerestél, az örökre szól?
Semmi.
És nem azért, mert talál esetleg egy jobb nőt, mert "jobb" nincs, csak maximum más van.
Aki másképp nevet, akit másért szerethet, aki mással bűvöli el, mint az, aki van.
Bármilyen szerelmes vagyok, bármennyire nem látok mást mint Őt, tudom hogy garancia pont nincs semmire.
Lehetne ez szomorú, lehetne ez olyasmi ami stresszel, mert féltem a szerelmem, de én nem féltem.
Mert tudom, hogy amíg együtt van utunk, addig együtt fogjuk járni.
Igen, erre én építek, merek építeni, mert egyszerűen valamerre menni kell, mert építeni kell.
Mert ugyan nincs garanciajegy a jegygyűrűn sem és a házassági anyakönyvi kivonaton sem, mégis kimondjuk az igent, mert hiszünk MAGUNKBAN.

És itt jön az,. amiről elfeledkezünk néha.
Többes számban írok, nem mondom hogy az ember ilyen vagy olyan, kinek inge alapon gondolkodom.
Nem feltétlen rólam szólnak a sorok, csak néhol rólam is...
Szóval elfeledkezünk arról, hogy mit akarunk mi, mennyire vagyunk stabilak mi magunk?
Kik vagyunk mi?
Mire van szükségem, mit áldoznék fel ezért, meddig megyek el hogy megszerezzem, mi lesz ha nem kapom meg soha?
A legfontosabb az, hogy ki vagyok én.
A stabil, belső én.
Amihez nem fér hozzá senki, ahol a fix, megváltoztathatatlan dolgaim vannak.


Az első és legfontosabb dolog az, amire garanciát lehet nekünk magunknak vállalni, a saját értékrendünk. Ennyi ami fontos.
Mert a külső: változhat.
A jó állás, anyagi háttér: változhat.
Családi állapot: változhat (gyerekekkel folytatjuk a válás után, már semmiképp nem egyedülállóként vagyunk "nyilvántartva", hisz a gyerek(ek) örök hozzátartozó(ink).
Kezdhetjük a másik nem megismerésével az egész társkeresősdit, de itt aztán annyi fals infóba botlunk, hogy jobb már az elején feladni.
Ugyanis épp ma olvastam egy szingli szerző "tollából", hogy a nőt az érzelmek, a férfit pedig a szex-drog motiválják.
Itt kaptam részben röhögő görcsöt, részben sírót is, mert ez akkora baromság!
Mert nincs egyetlen igazság!
Nincs egyféle ember!
Nekem 5 gyerekem van, túlsúlyos vagyok, némely dolgokról érdekesen gondolkodom, és még időnként mocskosan is beszélek.
Fix szintje van bennem a leszarom tablettának, a sminket nem ismerem, nem vagyok jól kereső, gazdag, és itthon melegítőben járok.
 De ezek csak a rosszként definiálható dolgok.
Mert van még ezer jó is, hadd ne soroljam, nem érdekes.
Az az érdekes, hogy van egy ember, aki az összes többi felnőtt ember közül a legjobban érdekel, és nevezhetném bátornak, de nem nevezem, inkább azt mondom aki elég normális ahhoz, hogy a valós értékén lássa a dolgokat.
És tudja, hogy bárki lehet bármilyen, minden változhat és változik is.
És aki szintén mint én, vagy mint sok millió más ember: rendelkezik jó és kevésbé jó tulajdonságokkal is.
De a mi világunkban nincs rossz és jó.
Van ami van, és mivel érzelem-vezéreltek vagyunk, szeretjük ami azzal az emberrel jár, akit a nagy osztásból mi kaptunk.

Szóval mondhatom azt, mint receptet, hogy légy boldog előbb egyedül, találd meg önmagad egyedül, és akkor lesz társad is, ez nem biztos.
Mondhatom, hogy találd meg a belső magod, a boldogságot ott bent, magadban, és akkor, ha szereted azt aki vagy, akkor majd más is szeret, de ez sem biztos.
Mondhatom, hogy akard ezerrel, mert az akarat és vágy teremt, de ez sem biztos.
Mondhatom, hogy akard ezerrel, de ne görcsölj hanem engedd el, mert az elengedés segít, de a te személyes életedben még ez sem biztos hogy így lesz.
Mondhatnék akármit, de nem mondok, mert semmi de semmi nem biztos.
Az hogy nálam vagy a szomszéd Juliskánál így vagy úgy történt?
Az akkor volt, és az egyedi volt, minden tekintetben.
Ennyi.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.