2015. április 19., vasárnap

Medvedisznó, nyaralás és terhesség

Kicsit aggódtam a szállásfoglalás miatt, mert kártyám még nem volt, de képeket már láttam: sokáig tart foglalni, nincsenek helyek, stb.
Majd megérkezett a kártya is, és valóban: 116 ember várakozik előttem, átlag 7,5 perc/darab...
Nagy levegő, gép nyitva, mosogatás anyuval, közben szállás nézegetés, hogyha a tervezett Kisújszállás nem jön be, akkor mi van még, ami minden kívánságunknak megfelel?
Hogy mik is voltak ezek?
Teljes ellátás, legyen medence is, ha lehet fedett (hátha rossz lesz az idő...), legyenek egyéb lehetőségek, pl. játszótér,  tenisz, bringa, stb. És inkább 5 nap 4  éj legyen, mint kevesebb.
Még mindig Kisújszállás az első, de Balf is szuper, jöhet.
Harmadik helyen Balatonvilágos, mert ott már csak fedetlen medence van, majd a végére Siófok, ami minden tekintetben jó, de nincs medence.
3,5 óra alatt eljutottam a foglalásig. Többre számítottam, így legalább volt időm nézelődni, telefonálni a szálláshelyekre, és ahol felvették, ott megkérdezni amit akartam.
Nekünk nem volt fix, tervezett időpontunk, Imi szabadságát szerencsére lehet tologatni, én pedig nem tartozom senkihez ilyen szempontból, szabad vagyok.
Kisújszállás: csak május vége, semmi más. Nem, nem akarok hó végén menni, májusban semmiképp.
Balf: sem júniusban, sem később nem szerepel a foglalható szállások között...
Maradt Világos, ami ráadásul 6 nap 5 éj, heten kaptunk két darab 5 ágyas bungalót, és úgy érzem nagyon-nagyon jó lesz!
A kisebb gyerekeim sosem voltak nyaralni, velem a nagyok sem.
Így alakult.
Most viszont reszkess Balaton! Jön a Diliház személyesen!

De addig még ezer kalandban van részünk, mint a minap Szilinek.
Aki egyik nap, hazafelé a suliból vaddisznót látott. Ki van takarítva az erdő széle, na nem a szeméttől, hanem az aljnövényzet tűnt el. Így látható minden. Neki a medveméretű disznó (ő mondta), annak pedig mi.
De hogy miért jött le ennyire a házakhoz?
Jó kérdés.
Elsétáltunk oda, megbeszéltük, hogy akkor mostantól nem az úton, hanem járdán sétál haza, az 3 méterrel távolabb esik az erdőtől.
És persze mindenki mással is megbeszéltem: nincs erdőn át hazajárás a busztól. Annyira nem sietünk.

Én pedig mostanában nem erdőzök, mert kerékpárral járok a boltba, hátha megint leadom a tavaly leadott 8 kilót, ami mostanra visszajött.
Így a barátnőmet kérdezgetik: terhes a Heni?
Persze gyerekek: terhes vagyok. Hármas ikrekkel, kamionnal, aliennel. Hogy azt a sztereotíp nénéteket!
Mert volt már ilyen, mikor pár éve vettem néhány új felsőt, kényelmeset. És tudjuk: nagy hassal szűket kell hordani, mert a bő ruha nagyobbnak mutat. Én akkor a kényelmeset hordtam, és meg is kaptam: terhes vagyok. Jelzem: Lívia még alig múlt 1 éves, de én amúgy is ilyen szabadgondolkodó vagyok, meg szektás, meg ahol már öt van, ott kurvára minden mindegy.
Na ezek nem az én gondolataim.
Volt aki akkoriban rákérdezett: novemberben szültél, nem?
De, válaszoltam én, csak a pincében van, mert ronda.
Láttál kisbabával??? Nem?? Akkor mi a fasznak kérdezel hülyeséget?
Na de ez akkor volt, 3 vagy 4 éve.

Így akkor most megnyugtatok minden pletykára éhes népet: nem vagyok terhes, ismét nem. Hisz attól hogy férfi van a háznál, nem kötelező egyből gyereket szülni. Van férfi, aki saját gyerek nélkül is kötődik, mert egyszerűen a nőt szereti. Vagyis engem...
Ami pedig még fontos talán: nekem 5 gyerekem van, mindet én nevelem. A nagy gyerekeimnek van még két testvére, akikkel nincsenek kapcsolatban, csak face ismerősök. De őket nem én szültem. Apáról tesók, és ennyi. Mert van akinek ez is szemet szúrt már, és terjengeni kezdett: vannak nem itt élő gyerekeim is...
Nincsenek.

De ez annyira nem is bosszantó momentum, mint az, amelyik a napokban történt a boltban.
A lányom korábbi osztálytársa, 16 éves gyerek sört vesz.
Halk "te nem vagy még 18 éves ám..." szöveg után meg is kapja.

Én pedig nem térek magamhoz, mert az én gyerekemet gyufával!!! nem szolgálták ki ugyanott, télen.
Mert a gyufát a szerencsétlenek bent tartják a dohánybolt részben. Holott nem jövedéki, nem korhoz kötött áru.
Na de ez is mindegy, nem az én problémám hogy a 16 éves iszik, Kevinke pedig el tudott menni a másik boltba gyufáért.

A többi képekben:
Lívia és a kakaóscsiga készítés
emeletes alvás

Kira még feketén
Kirafox--mert "megint szőke akarok lenni"



New age---nagyok szemüvegben
Lívia az ovis fotón







7 megjegyzés:

  1. Oviban mexikói tematikájú fotózás volt? Cuki :-D
    Jó újra hallani rólad. Mégha nem is vagy terhes :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most ez volt, édesek nagyon :)

      Pedig oly szívesen fogadnám a gratulációkat, de egyelőre csak a hasamhoz lehet... :DD

      Törlés
  2. Pedig akár lehetnél is, mert miért ne?:))

    VálaszTörlés
  3. Kira teljesen te vagy. Az a kép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, lehetnék, de nincs tervben :)

      Melyik, a szemüveges vagy a bringás?

      Törlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.