2015. július 9., csütörtök

3G, Schrödinger statisztikája, avagy milyen 10 perc levegő nélkül....

Nincsenek itt a nagyok.
Egyik itt, másik ott.
Kaja alig fogy, üres a szennyeskosár, és én járok boltba...
Bár Szabolcs nagy, sőt: férfi, mégis itthon van.
Ennek nem örül.
Mert Kira pénzt keres, Kevin Balatonon a tesómmal.
Ő meg itt... Nagyanyja vigasztalta:
- Nem baj, most te leszel itthon a legnagyobb. - megölelte, majd folytatta:
- Reggel segíthetsz gazolni..
- A Kevin bulija azért jobb lesz Mama... - és nyafogott tovább.

Hív tegnap egy piackutató.
Pasas.
A hang fura, a szám ismeretlen.
Amúgy épp várom, hogy a tesóm hívjon, számomra ismeretlen számról.
Tudni kell, hogy régen szórakozott ilyenekkel:
Felhív a munkahelyemen, hogy ő xy hadnagy, és márnemtudommilyen ügyben be kellene mennem a rendőrségre.
Én totál megilletődve makogok (kb.22 éves voltam), ő meg felröhög.
Plusz olyan is volt, hogy kaputelefonon (!) felszólt nagyanyánknak, hogy valami tévés vetélkedőt megnyert, be kell menni a tévébe.
Mama is elhitte.
De sosem vetélkedett.
Így volt alapja annak, amit hittem.
Hogy az öcsém szórakozik.
Szóval piackutató hív, nyomja a szöveget. Mondom:
- Attila? Szia. Gondolom te szórakozol.
- Nem, hölgyem, Tibor vagyok (nem tudom ám, csak most írok egy nevet, lehetett bármi... nem figyeltem) és a franctudjamilyen piackutatótól hívom, ezért meg azért.
- Akkor téves, vagy nem alkalmas, döntsön maga. Visszhall!
Letettem.
Nem szeretem rabolni az idejüket.
Én is utálnám ha végignyomnám az oltós szöveget, amit Torgyán József gyöngyhalász tréningjén tanultam, és 10 perc légvétel nélküli duma után koptatnának le... utálnám!
Itt kábé 250 fahrenheit volt árnyékban, és az erdő mellett némileg hűvösebb mint Aszfaltlandben.
De 12 fokban sem akarok kérdéseket idegenektől, a szokásaimról... ugyan.
A statisztika olyan, mint Schrödinger doboza. Nem tudsz semmit, míg ki nem nyitod. Ez a statisztikai adat is. Egy zárt doboz, lehetőségekkel.
És komoly cégek ezzel dolgoznak. Erre akapoznak kampányokat... Nem is működik semmi...

Csak az a rohadt durrogtatógép a mezőn, a kukorica védelmében.
Még jó hogy ide csak kicsit hallatszik.
És a kutyák is megszokták, már nem ugatnak rá.

Megjött ám a macskabagoly az erdőbe, huhog mintha temetői szellem lenne, szóval alvásidő...
Gúdnájt, gutenaht, gezundhájt...3G...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.