2015. július 8., szerda

Crack, mount és androidos tűzhelytisztító

Nézegetem a konyhai mittudoménmilyen tűzhelytisztító flakonját, milyen módon kell használni (embernél van csúcsszuper-nagyonvigyázzhogytisztítod-tűzhely), és marha picik a betűk. A kezem elindul, két ujjam összezár, hogy az apró betűkön széthúzzon, nagyítva a szöveget.
Majd leesik.
Az élet nem okostelcsi.

A leányom pedig hamarabb mountol és crackel programot, mint ahogy főzni fog. Mert ma erre tanítottam (fúj-fúj, rossz anya!!!) telefonon keresztül.
Ő most dolgozik, pesti (budai) mekiben. Ott lakik rokonnál, nyárra ez lesz, csak két hétig élvezzük a társaságát, míg Vácon melózik, sulis gyakorlaton.
Nagy dolog ez, Pesten közlekedni gyakorlat nélkül, de ideje ezt is megtapasztalnia.

Percről-percre nézzük az időjárási térképeket, mikor lép be az országba a vihar, mikor ér ide, középre??? Azért délelőtt még meglocsoltam, főleg a poros részeket, hogy a lepkék és méhek igyanak. Mert mire a vihar ideér, kitikkad minden.

Ma többször is érzékeltünk őzet az erdő szélén. Az első jó volt, még reggel, Szabolcs rohan ki, "Őz van az erdő szélén!" felkiáltással. Kicsapja az ajtót, persze mire odaér, senki nincs ott.
Nem tudom mennyi értelme van, de lavórban raktam ki vizet. Ha más nem, pár madár vagy méh ihat belőle.
Jó lesz ha esni fog, mert le kéne szüretelni a mentát, ként pár tonna csalán és diólevél, de most poros minden. Eső kell és kész.

Az is van, hogy nem véletlen a verselemzés baromsága.
Szerintem.
Mert ugyan honnan tudnánk, mit érzett, gondolt a költő, író?? hisz aki írt már csekken kívül bármit, az tudja, hogy tökéletesen ellentmondó dolgokat juttathat eszünkbe bármilyen mondat, dolog, történés.
A másik, hogy aki nem ismer, nem ért. Tán az igen, aki részben magára ismer, vagy valami szenzorral rendelkezik.
Nekem is van, néha jelez valamit, néha "tudok" emberekről dolgokat, de ezek magamnak megtartandó félinfók.
Ha kérné, tudnék segíteni x-nek, hogy miért is alakul szarul a többedik kapcsolata, de az az ő dolga, az hogy magamtól kitaláltam, az pedig az enyém. Meg aztán más életével kapcsolatban mindig okosabbak vagyunk.
Szóval aki ismer, az ért. Az tudja, mikor miért poénkodom, melyik vicc komoly, vagy pedig melyik szar, de mégis vicc.

A dolgok csak úgy eszembe jutnak, random, egymástól függetlenül. Kaotikus most a blogom, mint néha a szobám.
Eszternél olvastam ma ezt, és sok minden eszembe jutott.
A tárgyak megcsörgetése nekem is eszembe jutott már, azon is gondolkodtam, hogy miért is vonzanak a tetők? A szekrény teteje, hűtő teteje, tévé teteje, stb.
Ezeket mindig hamar belakom. Amikor takarítási céllal lepakolom az asztalom, olyan jól esik a rend! Mégsem marad meg.
Most is vannak itt krémek, amikkel dolgoztam, boríték, feladásra várva, üres csésze (óó, maradt benne egy korty kávé, de jól esik!), valami szárított növény egy üvegben, nem használt tűpárna, naptej (!), pár kiskanál, Szabolcs telefonhátlapja, almacsutka-múmia (miért hiszik a kölykök, hogy az asztalom egyenértékű a konyhai szemetessel?)
A fotó készítése óta (3 perc), idekerült egy pendrive és egy manikűrkészlet is. Meg az isten tudja még mi.

De hogy a tévére miért másznak át a növényes üvegek a polcról, azt nem tudom. Önállóak.
Múltkor rájöttem, hogy a konyhát fél óránként felseperni elég húzós. De a benti macska tálon kívül eszik, muszáj. Arra is rájöttem, hogyha nincs rajtam szemüveg, akkor nem látom a koszt. Pihenésképp így leveszem néha.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.