2016. november 16., szerda

Gyertek át

Írni kell. Ez egyértelmű, valahol ki kell adnom magamból ami foglalkoztat, ráadásul ez írásban jobban megy. Csak mostanra kevesebb alkalommal jön elő az "ezt meg kell írnom" dolog. Vagy kevesebb a probléma? Mármint lelki probléma :)  Az is közrejátszik.

Meg akartam ismerni a Wordpress felületet, így elkezdtem posztolni ott. Megtetszett, maradtam. Ez itt már túl sok apró kis problémával rendelkezik. Már nem szeretem a blogspotot.

Ha van kedved, nézd meg miket írok ott, mert kettőt már nem fogok folytatni :) Ennek itt már egy ideje vége.
Link.

6 megjegyzés:

  1. Olvaslak ott de arra még nem jöttem rá hogy is kell kommentelni. 🙄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De már szóltál hozzá :))
      A bejegyzés címe alatt: "Megjegyzés hozzáfűzése" gombbal előjön a kommentablak.

      Törlés
    2. De már szóltál hozzá :))
      A bejegyzés címe alatt: "Megjegyzés hozzáfűzése" gombbal előjön a kommentablak.

      Törlés
    3. Szóval azért sikerült. Úgy tűnik az a felület nem a barátom! :))

      Törlés
  2. Mennyire egyszerre gondoltunk erre. Csakhogy én még nagyon az elején vagyok, és egészen más okokból ott. Sok örömöt!

    VálaszTörlés

Bárki olyat érez, ami bántja, az az ő hibája!

Én nem moderálok, tegye mindenki önmagával.